• Advies en Begeleiding
  • DRTV
    • GEEF OM JE HERSENEN
    • MUZIEK MET EEN MISSIE
    • OVER LEVEN MET …..
    • TIJD VOOR MAX
    • AMBASSADEUR VOOR 1 DAG
  • DIENSTEN
  • CONTACT

Over

Home Over

No Compromises geeft inhoud & vorm aan (marketing) strategie. Het bepalen van de doelstellingen en strategie is een; het handen en voeten geven blijkt in de praktijk vaak lastiger. No Compromises geeft vorm en inhoud aan de gekozen strategie met een juiste combinatie tussen middelen, marketing en communicatie.

Of het nu gaat om het introduceren van een nieuw merk of een nieuw product, de herpositionering daarvan of een mailing, actie, event, folder, filmpje, website of welke uiting dan ook: een heldere boodschap in een aansprekende vorm is de enige manier waarop de boodschap bij de klant blijft hangen. Daarbij moet je geen compromissen sluiten.

Met een ruime ervaring op het gebied van multi & nieuwe media en gecombineerde communicatie/marketing ervaring binnen diverse branches biedt No Compromises een meerwaarde voor het bereiken van doelstellingen.

No Compromises is in 2003 opgericht door zelfstandig ondernemer Gerben Westra en heeft inmiddels ruim 20 jaar allround ervaring, waarin marketingrealisatie centraal staat. Deze praktische ervaring wordt ingezet om bedrijven vanuit hun marketingstrategie bij te staan in de operationele implementatie van het project.

No Compromises werkt praktisch en is gespecialiseerd in opdrachten op het snijvlak van strategie, merkactivatie en operationele marketingrealisatie. Concreet gezegd: No Compromises bouwt de brug tussen product/dienst en de klant.

No Compromises onderscheidt zich door een uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van traditionele en nieuwe media; zowel inhoudelijk als productioneel. Daardoor is No Compromises in staat om de boodschap in de juiste verpakking bij de doelgroep te krijgen. Of dat nu via print, radio, televisie of events is. Maar vooral ook online en via social networking en bijvoorbeeld bluetooth marketing.

No Compromises werkt voornamelijk freelance op operationele projecten. ; zowel vanuit kantoor als bij opdrachtgevers voor meerdere klanten. No Compromises werkt vanuit de centrale kernwaarden: Creativiteit – Praktische instelling – Resultaatgericht.

Creatief, Inovatief, “Out-Of-The-Box”, Verrassend, maar vooral: Concreet, Realistisch en Praktisch. Welkom bij No Compromises!