OUTTV is de gay lifestyle televisiezender die sinds april 2008 in Nederland en (sinds juli 2008 ook in) Belgie beschikbaar is via digitale televisie. OUTTV biedt lifestyle en entertainment; internationale succesvolle tv-programma’s, films, tv-series, documentaires, talkshows en het laatste gaynieuws. Programmering die verder gaat dan de stereotypering die op andere zenders wordt getoond. Herkenbaar voor en een weerspiegeling van de veelzijdigheid aan mensen, interesses, smaken en levensstijlen van de homoseksuele gemeenschap.
No Compromises was mede initiatiefnemer van de zender en daarbij verantwoordelijk voor MARKETING COMMUNICATIE & PROGRAMMA ONTWIKKELING:
MARKETING MANAGEMENT: opstellen marketing plan, vertaling naar marketing campagne, concept ontwikkeling en campagne executie, het maken van zender en programma idents ter bewaking van de zenderidentiteit, het uitwerken van een merkpositionering/huisstijl, ontwikkeling en realisatie van communicatie uitingen (print, web, tv) en joint promotion actie in samenwerking met distributeurs en derden;
PROGRAMMA ONTWIKKELING: OutMusic, Inside OUT, Eurovisie, Mr Gay;
EINDREDACTIE: website en diverse eigen produkties.